loading...
فیلما دانلود,دانلود فیلم
دانلود بازدید : 3581 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود فیلم من همسرش هستم با لینک مستقیم کیفیت بالا

دانلود فیلم من همسرش هستم  (1390)

مصطفی شایسته

مرتضی شایسته

نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی، مریم عبدلی، بازیگران خردسال: شایان جلالی و محمدپارسا قراخانلو

یک زوج جوان به واسطه یک اتفاق دچار مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در زندگی خانوادگی خود می‌شوند.

لینک دانلود این فیلم کلیک کنید

Expressleech HipFile UploadBoy

man hamsaresh hastam دانلود فیلم من همسرش هستم

فرمت: MP4

حجم : ۳۵۰مگابایت

سال ساخت: ۱۳۹۰

کارگردان : مصطفی شایسته

بازیگران:نیکی کریمی ، مصطفی زمانی ، میترا حجار ، لادن طباطبایی ، مریم شیرازی و…

خلاصه داستان:شهلا از زندگی با شوهرش امیرحسین ناراضی است، امیرحسین دکتر موفقی است که با مرجان منشی خود رابطه دارد و شهلا هم از این موضوع با خبر است، تلفن هایی به امیرحسین زده می شود که به او هشدار می دهد که شهلا با مردی رابطه دارد اما…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farhadshoafar در تاریخ 1392/03/13 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

آقا دمه شما گرم خیلی مردی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم,دانلود فیلم ایرانی,دانلود مستقیم فیلم ایرانی,دانلود فیلم جدید ایرانی,فیلم ایران 1391,فیلم ایران 1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 1,447
  • بازدید سال : 10,019
  • بازدید کلی : 664,403